Σχολικές Φιλανθρωπικές Δράσεις για την καταπολέμηση της φτώχειας

menu
Εφαρμοσμένα σενάρια/καινοτόμα προγράμματα

Κατά τη διάρκεια του Α' τετραμήνου του σχολικού έτους 2025-2026 οι μαθητές/ τριες και των 4 τμημάτων της Α' Γυμνασίου υλοποίησαν μια σειρά από φιλανθρωπικές δράσεις προκειμένου να υποστηρίξουν οικονομικά ασθενείς ομάδες συνανθρώπων τους.
Αναλυτικά οι μαθητές/τριες:
1. Οργάνωσαν bazaar βιβλίου στο σχολείο τα έσοδα του οποίου δόθηκαν ως έμπρακτη ενίσχυση στο Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα Παιδικής Προστασίας στον Πειραιά, έναν φορέα που εδώ και δεκαετίες στηρίζει παιδιά που χρειάζονται φροντίδα, ασφάλεια και αγάπη.
2. Συγκέντρωσαν και παρέδωσαν οι ίδιοι είδη ατομικής υγιεινής στο Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα Παιδικής Προστασίας. Στα πλαίσια της επίσκεψης οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το σημαντικό έργο του Ιδρύματος, να ενημερωθούν για την καθημερινότητα του και να αντιληφθούν πόσο ουσιαστική είναι η προσφορά και η αλληλεγγύη προς τον συνάνθρωπο. Η επίσκεψη αποτέλεσε μια σημαντική εμπειρία κοινωνικής ευαισθητοποίησης για τα παιδιά, υπενθυμίζοντάς μας πόσο σημαντικό είναι να “ανοίγουμε την αγκαλιά” μας σε όσους έχουν ανάγκη.
3. Συγκέντρωσαν τρόφιμα μακράς διάρκειας τα οποία παραδόθηκαν στο συσσίτιο του Ιερού Ναού Αγίου Ανδρέα Σαλαμίνας (το οποίο συτίζει γύρω στα 350 άτομα σε καθημερινή βάση) και στο Κοινωνικό παντοπωλείο του Δήμου Σαλαμίνας.
4. Υλοποίηση της συγκομιδής του ελαιόκαρπου, από 2 ελαιόδεντρα που βρίσκονται εντός του σχολείου, αποστολή του ελαιοκαρπού που προέκυψε στο ελαιοτριβείο και παραλαβή της ανάλογης ποσότητας ελαιόλαδου. Το ελαιόλαδο αυτό αποφασίστηκε να διατεθεί σε κοινωφελή φιλανθρωπικό σκοπό και συγκεκριμένα στο συσσίτιο του Ιερού Ναού Αγίου Ανδρέα Σαλαμίνας.
Ανάπτυξη της κοινωνικής ευαισθητοποίησης των μαθητών/τριων της Α τάξης, προκειμένου να συνεργάζονται και να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες και δράση για όσους έχουν οικονομική ανάγκη.
Μέσα από τις φιλανθρωπικές δράσεις συγκεντρώθηκαν τρόφιμα, είδη ατομικής υγιεινής αλλά και χρήματα που δόθηκαν σε φορείς που υποστηρίζουν οικονομικά αδύναμους πολίτες της Σαλαμίνας και ανήλικες μαθήτριες. Συγκεκριμένα τα τρόφιμα παραδόθηκαν στο συσσίτιο του Ιερού Ναού Αγίου Ανδρέα Σαλαμίνας (το οποίο συτίζει γύρω στα 350 άτομα σε καθημερινή βάση) και στο Κοινωνικό παντοπωλείο του Δήμου Σαλαμίνας. Τα είδη ατομικής υγιεινής και τα χρήματα παραδόθηκαν στο Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα Παιδικής προστασίας στον Πειραιά το οποίο υποστηρίζει ανήλικες μαθήτριες.
Με αυτό τον τρόπο οι μαθητές/ τρεις ευαισθητοποιήθηκαν και συνεργάστηκαν ώστε να αναλάβουν δράση για την καταπολέμηση της φτώχειας.
στο τηλέφωνο 210 –
6898593
ή email [email protected]